
Методичний кейс


Мій методичний кейс складається з розроблених і проведених майстер-класів, опису педагогічного досвіду, матеріалів участі у засіданнях міських і шкільних методичних комісій, робіт, представлених на педагогічну виставку і багатьох інших цікавих знахідок з досвіду професійної діяльності.
ВИСТАВА ФОРУМ - ТЕАТРУ "МАЮ ПРАВО БУТИ СОБОЮ"
Знайти вихід із соціальної кризи, не промовчати і допомогти пригнобленому, бути ініціатором змін і змінити хід подій. Можливість глядачам стати акторами і навпаки - усе це дає змогу реалізувати в освітній, виховній і соціальній роботі нашого закладу унікальна методика театру пригноблених, або форум-театру.
У постановках на соціально значущі теми на постійній основі беруть участь учні 9-11-х класів під керівництвом педагога-організатора і в той же час режисера-постановника Олени Вакулюк. Цей вид позаурочної діяльності є досить цікавим для дітей, використовується в рамках реалізації плану виховної роботи школи і поступово здобуває статус традиційного, але і в одночас, є новим елементом у формуванні організаційної культури школи.
ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЄКТУ "КЛАС БЕЗПЕКИ"
«Клас безпеки» - це всеукраїнський проєкт , який має на меті навчання школярів правилам пожежної, мінної безпеки та цивільного захисту, ознайомлення з алгоритмом дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, формування в учнів навичок надання домедичної допомоги. Проєкт реалізує Міністерство освіти на виконання доручення прем'єр- міністра України щодо створення безпечних умов для учасників освітнього процесу в умовах воєнного часу.

Перегляньте фотографії

Опис досвіду роботи закладу з теми: «Практична реалізація участі шкільного самоврядування в національно-патріотичному напрямку виховної роботи»
ПЛАН ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГИНІ-ОРГАНІЗАТОРКИ
Нова, сучасна українська школа розбудовується на засадах педагогіки партнерства, в основі якої лежить спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.
Учні, батьки та вчителі, об'єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. В результаті реалізації Концепції НУШ в школі під моїм керівництвом був організований та втілений у життя проєкт «Угода про співпрацю між усіма учасниками освітнього процесу», як підсумок фасилітації між учнями, батьками та учителями.

